Wednesday, March 6, 2013

Love

Igår på vår årsdag var vi i Morrisons och åt hamburgaren, sedan köpte vi glass och gick hem till Vicke och kollade MIB 3an. Vi hade en jättemushi kväll, kan inte fatta att vi redan varit tillsammans (officiellt) i 2 år...?! Älskar dej så mycket honeypuff!!

Idag blev jag smått chockad när Soffe ringde och frågade om vi kunde ses, jag ba: vadå ses??
hon: nå kan vi nu ba ses?
jag: va i helvete talar du om?!!
hon: joo ja e alltså i finland nu!
jag : ?!!!?????????? (+happy tears)
To sum up så surpriseade hon alltså alla hennes kompisar med att komma hem från australien liiiite tidigare än planerat.. Så jag och hon åkte hem till henne och catchade upp, och så fick jag se älskade Pepe också!! Ikväll blir det bio med Emmy som jag inte heller sett på evigheter (känns det som)
Ps. Trevlig färgskillnad på sista bilden....





No comments:

Post a Comment