Friday, April 12, 2013

Chachacha

Kom just hem från Esport. Först var jag på Esport Easy för första gången i mitt liv, det var bara en massa cha-cha-cha, mambo och sasé(?) hit och dit, vilket jag tyckte var über tråkit.. kanske för att jag inte kunde compete med alla andra tanter som var pros och kunde utantill alla steg.. Efter kanske 35 minuter gick jag därifrån, och missade såklart lihaskuntoosuuten som började efter att jag farit. Sen ides jag inte mer gå tillbaka in, så jag sprang istället snopet på springmattan.
Efter att Esport Easy var slut började Body Balance, det var helt ok timme, ganska yoga-aktig och lugn. Efteråt cyklade jag i fem minuter och sedan åkte jag med buss hem. Jag blev inte alls andfådd eller svettig så jag tror det får bli ännu ett esport pass senare idag.. Nu ska jag dusha och sedan äta ett mega gröt morgonmål.

No comments:

Post a Comment