Thursday, May 9, 2013

Jungle Mafia

Igår chillade jag och Riina först vid Esplanadparken, sedan gick vi till Vicke där vi grundade med Vicke, Olle, Dennis, Joel och Sane. Sedan gick vi till Virgin Oil där det var Jungle Mafia gig. Det var mycket lugnare musik än vad vi var vana med, och helt annan meno än vad det brukar vara på dubstep keikkan, men roligt var det. Vi träffade på Tommy och Masse och hängde med dem slutet av kvällen. Så fick jag skjuts hem till Vicke och sov sött med honom, enda tills ca tolv på dagen. För då märkte jag att det var soligt så jag drog bikinina på mig och gick till Tölö parken och solade, och läste Vickes Kalle Ankor:) Sedan när det blev lite molnigare gick jag på stan och shoppade lite, och så skrev jag också under kansalaisaloitteen om en tasa-arvoinen avioliittolaki (jag hade helt glömt bort att göra det på nätet) så det passade bra att dom stod utanför Stockmann med nimenkeräyksen.



No comments:

Post a Comment