Tuesday, June 11, 2013

Cranky

Idag har har jag hunnit med jobb till kl 14, shopping och mat med mamma i Tapiola, bodyattack och så returnerade jag en topp. Nu har jag just kommit hem till Vicke (Dennis är också här) och jag är så pissed off. Jag köpte två bhn från HM som var en package deal liksom (dom hölls tisammans genom den svarta varashälyttimen som myyjän alltid sen tar bort vid kassan) wellwelll jag klippte just bort alla lappar från dem och testade på dem, och då märkte jag att dom har bådeoch jävligt stora hål där var varashälyttimen har varit, dvs myyjän sålde dem till mig fast hon märkte att hopsansaa i just broke them. Alltså, nu måste jag gå tillbaka imorgon och klaga, (vilket jag hatar) och jag kommer säkert inte få någon hyvitys anyways eftersom jag redan klippte bort alla lappar, och dessutomm så finns det med hundra procents säkerhet inte kvar av den rätta storleken eftersom det var en rea tuote, och det fanns bara 1 exemplar av min size kvar redan då. Jag skulle inte vara såhär cranky about it annars men dom var så jävla fina och satt perfekt, och kassatanten skulle ens kunna haft the decensy att genast säga till mig att hon föstörde dem, I don't have time for this shit påriktit. Raivomummo over and out

No comments:

Post a Comment