Monday, June 3, 2013

Igår

Igår började vi med att fira Julia hos Vickes mamma, sedan for han vidare på någo andras studentfester medan jag blev kvar där. Fyra tiden fortsatte jag till Dennis, och där var vi och drack och hade det skoj med en massa människor ganska länge. Efter det gick vi med flickorna till Corinne, och därifrån tog vi sedan tåget till stan. Av alla barer som alla säätä med så valde vi att gå till Kokomo, där det var helt jäävla roligt. Efter att ha dansat och härjat en god tid så gick jag och Vicke hem via Stadin Kebab, det var nog en av dom bästa kvällarna på länge:)
Idag har jag varit hos Dennis och ätit av deras leftovers, sedan åkte vi till Oittans och solade en stund med Riina och Pinja, sedan via subin och makuuni till Riina. Nu har vi just kommit hem till Riina från Mellsten och Niittarens donk där vi chillade med Tommy, Masse, Niik och någo andra människor. Nu ska de alltså vara sleepover här eftersom jag och Pinja imorgon ska åka till Arcada och skriva inträdesprov, wish us good luck....







No comments:

Post a Comment