Tuesday, June 25, 2013

Magnum

Idag har jag shoppat med Emmy, jag hittade äntligen ett par lösa, höga slitna ljusa shorts wohoo, plus undisar och ett nagellack. Sen har jag tränat också. På tal om det så måste jag komma igång med träningen igen, min kunto är helt skit nuförtiden, inte alls kiva.. Matvanorna måste oxo fixas, måste påriktit börja cut down on the junk.. ooch på tal om junk så var vi idag på Magnum Helsinki "eventen" i Vanha och lagade glassar åt oss, herredumilde så guta det var!!! Man fick välja tre stycken toppings, jag tog kuivattu mansikka, kuivattu mustikkaraaste och maräng-chunks . Man doppade alltså vanilj magnumpuikkon i valfri chokosås (vitchoko/mjölkchoko) sedan drizzlea man chokosås sådä snyggt där över, och seeen toppingsen på, och sen åkte den in i magen. Efter det gick vi och kollade på After Earth filmen, vilken var mycket bra! Nu och sova, nati

No comments:

Post a Comment