Thursday, June 6, 2013

I'll punish you with pleasure, and pleasure you with pain--

Tänker inte skriva om själva Meet&Greet grejjen ännu, för det har inte ännu heller sunk in i min hjärna så det är helt onödigt för mig att ens försöka berätta någonting i ett sånhänt tanketillstånd:D Men själva resan var skoj, vi hade molnigt och dåligt väder men vi var rätt så upptagna hela tiden så det gjorde nog ingenting. Vi åt maaasssor med mat, snask och sådant (ALLT är så jävla billigt i Polen så man kan ju inte låta bli) Jag shoppade väll bara ett smycke, en topp och en bandeou, tror jag..? Vad annat då...jaaa champagne flaskorna var en gåva skickad till oss av två snuskjunttar lite längre bak i Riga-Polen flygplanet, så flygresan dit var ganska rolig :D Ajust de, vi sov båda nätterna på ett hostel som heter Oki Doki. Det är ett jätte populärt hostel i Warzawa, säkert just för att det är så centralt, fräsht, och har en trevlig staff. Första natten sov vi med en australiensk tjej/kvinna som var mycket trevlig och vi hade massor att prata om, (+question&answer time
om Australien såklart hehe). Andra natten sov vi med typ tre killar och en annan tjej i samma rum, fast den natten sov vi bara 1,5h och sen var det dags att ta flyget hem. Jag har alltså inte sovit ordenligt på jättelänge så nu ska jag gå o lägga mig i Vickes säng och vänta på att han ska komma hem från Skid Rows gig. nighty







1 comment:

  1. NÄÄÄÄ REDDS!!!!!! hade helt glömt :D så nami om ja minns rätt..

    ReplyDelete