Saturday, July 27, 2013

Hejs

Igår efter jobbet så blev vi på afterwork med Riina, så småningom kom det mera folk och när vi hade druckit våra gratis shots, vin o drinkar (pehmisdrink!!) så gick vi ett stort gäng till Ettan, och därifrån till Santa Fe. Vi dansade all night long och hade myyycket kul. Idag var det dock inte lika skoj då vi båda hade öppningstur med Riina kl 10.30 på jobbet. Meeen det passade sig mycket bra att det var pizzalauantai så vi alla krabulantiska servitriser fick bra krabbislunch=) (åt förrästen zorbas kotzonen för första gången och herredumilde så guta det var!) Nu har jag en stund sen kommit hem till grani, och har huset alldeles för mig sjöv, så skööönt. Snart tänker jag gå i bastun och så ska jag göra en facial på mig själv och lacka naglarna och sånt. Imorgon får jag se efterlängtade Emmy som är hemma från sin långa Cuba resa, jippiiiii





No comments:

Post a Comment