Monday, June 30, 2014

Vegan Dinner

Nu på kvällen träffades vi ett gäng hos Malin och lagade en perfekt vegan middag som bestod av 6 pizzor och raw chocolate balls som efterrätt. Det var såå gott och jag ligger fortfarande och håller om min mage för jag är så mätt.. Receptet på raw bollarna kommer senare, dom var verkligen to die for! 
Efter att vi ätit kom Soffe efter mig, vi åkte bland annat till vårt gamla bolag och went a trip down memorylane då vi promenerade runt omkring, vi har så fina minnen från lilla Ekorrbackavägen hihi!

Pizza tiiiime! Våra toppings var bland annat; tomatsås, körsbärstomater, rödlök, basilika-och tomat smaksatt tofu, ananas, rucola, mushrooms, paprika, vegan Edam-, och cheddarost, oliver, salladsmix, oregano och säkert något annat jag glömmer bort nu..ÅÅH NAM!

"Choc" ballz...... Nammm

No comments:

Post a Comment