Thursday, October 30, 2014

Foodielover

Jag var just och följde Vicke till bussen, vi kom alltså hit till Åbo på lördag kväll och har haft det jätteskönt. Jag tog honom på en liten åbo tour och så har vi myst med filmer och American Horror Story, ätit en massa god mat, sett Gone Girl på bio, carveat pumpor osv:) Nu måste jag get back till min normal mode vilket bland annat innebär en massa skola och träning. här är lite bilder från senaste dagarna:
lö kväll åt vi nachoplates med beans, salsa & guacamole

söndag blev liten karkkidag med snask o popcorn på bio hihi
delhi darbar; åbos bästa indian food
vegan pancakeeees!! blev så otroligt gott (recept kommer senare) 
pizzarium's funghi e rucola är alltid perfection 
ugnspotatis fyllda med veggie-röra gjort på alpro's matgrädde

ojoj det verkar ju som att det enda vi gjort är ätit haha.. Nu ska jag sova ett par timmar till och sedan är det skolan som kallar!



No comments:

Post a Comment