Wednesday, October 15, 2014

My B-Day

Jag började min dag som 21-åring genom att kolla satc och äta muesli-soymilk-banan morgonmål, sedan kom Nici till mig och följde mig till Elixia där jag tränade och bastade en liten stund. Senare gick jag, Bettan, Nici Riina o Richi till Kerttu och åt hampparibuffe (make ur own burgers + fries + onionrings) vilket var helt heavenly. Sedan kom vi till mig och jag fick domhär fina presenterna <3
Tack ännu mina söta vänner:)

Senare kom det ett par till människor till mig och viettä iltaa. Där halv tolv tiden gick jag Riina o Cecu ännu till Fortet. Turned out att Arttu Wiskari hade keikka där just den kvällen vilket var ganska roligt (och random??) Både på måndag och tisdag har jag känt mig som en zombie. Måste nog vara vädret.. Vill till solen&värmen NU.

Igår köpte jag dessa dadlar och jag vet typ inget bättre än färska dadlar just nu, can't get enough. Idag har Mats hjälpt mig med min offentlig förvaltning hemuppgift (tack o lov!) och
om några timmar ska vi igen med Riina och dela ut animal rights flyers på stan. Imorgon åker vi till Stockholm med ett gäng på 11 pers. Kommer bli så roligt (not to mention skönt att komma bort lite)!

No comments:

Post a Comment