Tuesday, October 21, 2014

Resefeber



JAG VILL ÅKA BORT NUUUUU! Vill känna mig sådär lycklig igen som på bilden ovanför.. Hello serious case of syys-masennus!  Jag har inte kunnat sluta googla cheap flights till alla världens exotiska ställen när jag istället borde läsa till min tent som är på fredagen.
Annars har jag inte gjort så mycket speciellt.. tränat ganska flitigt, lagat god mat, klippt både Nicis och Riinas hår och idag har jag bland annat sprungit omkring i butiker, jag hittade endast en bh men det var nog lika bra så. Har noll extra  pengar att sätta på shopping men vaaarför ska det vara så roligt då?? Ikväll ska vi och yoga med Riina men nu ska jag börja laga mat, jag tror det blir potatisklyftor och morötter i ugnen i salladsbåtar med lök o tomat. #carbthefuckup

No comments:

Post a Comment