Sunday, November 16, 2014

vs

friday:
på fredag var det Mixus pappas födelsedagsfest brevid Café Regatta. Helt sjukt rolig kväll med en massa live musik, tal, god mat & dans.

saturday:

På lördag morgon körde vi tillbaka till åbo med Riina. Det var ravintolapäivät och kl 11 cyklade jag till "Cafe Verde" där Riina och andra gröna unga jobbade och samlade in pengar för Sara Luotonens vaali kampanja. De sålde en massa olika vegan treats och smoothies och jag köpte med mig dessa: 
carrot cupcake + 2 olika brownies
denna brownie var gjord utan kakao (obviously,därav färgen..)

Jag kan inte ens börja att förklara hur goda alla 3 var.. såå moist, chunky och jaa dom var helt enkelt perfekta. Resten av lördagen spenderade jag i min säng med bakelserna + paradise hotel & sex and the city. På kvällen kom Riina till mig för en sleepover, så vi åkte och köpte makuuni snask och så kollade vi The Cove, så bra film!! 
Idag vaknade jag tio över två ... och så har jag varit och tränat i 15 min (haha bättre än ingenting väll..), cyklat till k-citymarket och nu ska jag äta min banan- dadel- hemp protein- kanel- chiaseed smoothie❤️
 looooooove dates!!!!!!






No comments:

Post a Comment