Monday, November 24, 2014

weeknd

På lördagen efter min koulutus gick jag med Riina till Colorado för några glas vin, Chobi joinade också, och senare fick vi sedan skjuts av snälla Emppu & Maria till Miinas födisfest. Det var skoj att se en massa tuttun man inte sett på eeevigheter.. I något skede tog vi taxin till Aussie Club där vi dansade i timmar. Lyckad kväll med min Chobster som jag ser allt för sällan nuförtiden!

På söndagen åkte jag med pappa och köpte en ny kaffekokare, åt mammas veganska blueberry muffins och på kvällen såg jag Annabelle skräckisen med Soffe. Ush!!
hehe ingen riktig movienight utan snask!

Idag har jag läst folkrätt, storhandlat mat med mamma inför åbo, tränat och chillat med bästa Emmy&Chanelle
sötnosen åt gröt för första gången någonsin ikväll:)
Babblarna var något C tyckte var jätte underhållande❤️




1 comment: