Thursday, January 15, 2015

2014 checklist ++

- levde livet i Australien & Nya Zeeland
- hoppade bungy hopp
- simmade med vilda delfiner
- lärde mig surfa
- var på future music festival

- träffade Jared Leto in person på Artifact's screening
- blev tillsammans med Vicke igen
- reste till London
- läste flitigt och började studera i Åbo Akademi
- blev gudmor till Chanelle
- fick jobb på Opteam
- fick min första egna hyreslägenhet
- bekantade mig med raw food livsstilen

- började på Elixia (+tappade alla extra 6kg australien hämtat med sig)
- gick med i OE

- reste till Sverige
- reste i Bali



2014 var ett sjukt bra år för mig. De enda minusarna jag kan tänka mig är att jag var dumpad i början av året (vilket inte visade sig vara så farligt alls egentligen, alltid lär man sig något!) & the basics dvs lite stress med skola, jobb och pengar (plus lite höstdepression på det), men förövrigt har jag inte något negativt att tillägga. Känner mig sjukt lyckligt lottad när jag blickar bakåt!

No comments:

Post a Comment