Tuesday, January 13, 2015

home.

Resan hem gick bra, förutom att stackars Fabbe fick magsjukan då vi mellanlandat i Kuala Lumpur och mådde dåligt hela 14h långa resan till London. Vi hade 12h på oss i London så medan Fabbe blev på flygfältet och vilade åkte jag och träffade Vicke:)  
Vi gick omkring Camden där vi åt världens bästa falafel

& peanutbutter berryjam kex till efterrätt från veganska cafeét Cookies N' Scream (dör för det stället) 

Sen köpte jag även ett nytt iphone skal (sålde min minion till Hema, how could I.....) och så var vi hos Vicke där jag äntligen jag fick träffa hans roomies Elliot&Alex! 

 ❤️

Som en liten sammanfattning så var vår Bali resa väääldigt lyckad, med en massa sol&värme (+en del ösregns attacker) yoga, hav&pool, vackra stränder&utsikter, tuffa tempel, fina människor, god mat & priceless upplevelser.

2 comments:

  1. Neeeeej not the minion!!!!!!! Chanelles favorit :((((((((

    ReplyDelete