Sunday, January 11, 2015

Sen ken-ken

På torsdagen då jag kommit till hotellrummet från "stan", somnade jag genast och sov i princip hela dagen/natten med några undantag. Har aldrig i hela mitt liv haft så ont i huvudet som jag hade då. Kunde knappt röra på mig, hade ingen matlust eller styrka till något. Som tur hade jag en massa frukter jag kunde återuppliva mig själv med, plus en snäll storebror som skötte om mig så gott han bara kunde:)

en söt offring utanför hotellet

 Nästa dag (iförrgår) kände jag mig som
tur lite bättre och gick omkring i centrumet, träffade Soffe och Steph, yogade i Manik Organik (helt amazing ställe med meditation&yoga classes & cookingclasses), och deras restaurang serverar bland annat sjukt nice vegansk mat, juices & raw food. Jag åt seitanbiff med lime, creamy coconutmilk-mushroomsauce & steamed veggies. Perfekt mat för både kroppen & själen ❤️


No comments:

Post a Comment