Wednesday, January 7, 2015

So long Gili T's

nåja nu har man efter möda och besvär "sluppit bort" från Gili Trawangan. Det var någon slags mix up med min båt biljett men efter lite väntande och gråtande släppte de mig med på snabba båten:)) Gili T Hostel var awesome och sista kvällen på ön spenderade jag med 3 tyska tjejer och 1 dansk kille från mitt rum. Här är lite bilder från hostellet; 
övre våningen där man åt morgonmål (omelett/pancakes eller melon som jag & coffee/tee & orange juice) där fanns en massa kuddar och låga bord där man kunde ligga och slappa eller sippa på drinks från bardisken

wcn och chill bungalow fiilis på andra sidan av övrevåningen 

receptionen & lite av nedre våningen 

vårt rum. haha sori Hans och annan kille som hamnade på bild.. 

toa&dusch (jepp livsviktiga bilder eller hur)


the pool-area från olika håll

& vyn utåt till gatan/beachen från pool-arean!




No comments:

Post a Comment