Sunday, January 18, 2015

solstrålen

Chanelle växer så det knakar! Hon kan redan ta sig framåt halvkonttandes och kan uttala vissa konsonanter. Sluta växa så fort! 
                                                                                  ❤️

Min söndag har varit riktigt bra. Jag har hängt med mina favvisar, läst lite folkrätt i sellos bibba, shoppat, tränat, badat bastu och ätit en dunder middag i form av en massa veggies tillsammans med Anammas vegobullar (gjorda på soijaprotein).



 På gymmet gick jag på den nya timmen som heter 21 Minutes Body, men det var ganska uselt, speciellt jämfört med den i åbo. Jag tror just den idag var menad för lite äldre damer för jag blev inte ett dugg svettig eller andfådd despite my best efforts.. 
Jag har förrästen bestämt mig att börja bygga lite mer muskler. Jag känner mig lite klen just nu men det kommer ändras, nu är det dags att bli stark!

1 comment:

  1. För att vara färdigköpta är dedär vegobullarna supergoda!! :)

    ReplyDelete