Monday, June 8, 2015

Champs Diner

På fredagen åkte vi till Williamsburg för att explore. Vi hittade en helt unreal diner som heter Champs....alltså var ska jag ens börja.. Det är en 100% vegansk diner med ALLT man någonsin kan önska sig. Man märkte att de också är vegan inriktade p.ga djuren för det fanns en massa ads och information om hur man kan hjälpa djuren med sina personliga val. Själva dinern var såå cool med mysiga svart-silver glittriga soff-booths, alla arbetaren var sjukt vänliga, snygga & tatuerade (fick en major girl crush på vår waitress hehe) 

Vi beställde chili cheese fries med världens godaste melted cheese & någon slags bön röra:
  
Efter detta delade jag & Riina på dessa: 
 Varm brownie med 2 scoops of vanilla & chocolate icecream, taffy & choc sauce & whipped cream

red velvet pancakes with choc-chip chunks with maple syrup & cashew cream. 

Nici tog en fishburger w/ chili fries och konsistensen & smaken var exakt som typ gös(?). Jag är bombsäker på att en fisk ätare aldrig skulle ha kunnat tell a difference. Men jaa to sum up så har jag aldrig ätit något liknande, det var som om jag dött och kommit till himlen. Vegan restauranger is the shit, pröva om ni bara har möjlighet till det!!

No comments:

Post a Comment