Monday, June 29, 2015

nagu

Igår åkte vi till Nagu för att ha åbo gängets sommarträff hos Felicia. Vi hade bland annat bbq, spelade fyllo-volleyboll och dansade loss på Najaden, sjukt rolig kväll!
     
 söta Luna smalte våra allas hjärtan

en del av gänget

 Vi jet-laggade typer vaknade rätt sent idag men joinade sedan resten av gänget ut på terassen för sol & chill

 Lite senare gick jag tillbaka till Najaden för att möta upp min familj & Vicky. De hade tagit ut vår nya båt för en sväng så jag tog skjuts av dem tillbaka till landet efter lite Nagu häng. 

Tofuline's glassar är så löjligt goda<3 De passar även perfekt för alla laktos-intoleranta människor där ute som vill äta gräddglass utan några magproblem. Jag älskar denna toffee-toffeeswirl smak men även vanilj, jordgubb & choko.. tror det är alla jag testat på haha men ni ska absolut pröva om ni har chans! De finns även att köpa i matbutiker=) 

No comments:

Post a Comment