Friday, June 26, 2015

sista dagarna i NY

På måndagen gick jag och Riina på en yoga timme i Jivamukti Yoga vid Union Square. Yogan hölls av härliga Ruth Lauer-Manenti och timmen beskrevs såhär:

 An open class presents classical yoga teachings as relevant to one’s life on and off the mat supported by chanting, breath awareness, flowing vinyasa sequences, alignment exploration, hands-on assistance, relaxation and meditation. 


I Jivamukti Yoga fanns det förutom yoga rummen ett sött café, en spa-avdelning och en yogashop.


På kvällen mötte vi upp Nici och åt vår sista middag i the Hummus & Pita Co.

Mitt på natten blev vi sedan väckta av Asad's bror Dany & hans kompis. De ville shotta, som tur kom Nici hem just då och tog one for the team:)


 På tisdagen städade vi Asad's lägenhet och åkte sedan in till Manhattan där vi åt våra sista Whole Foods sallader i en park och bara njöt av de sista timmarna i the big apple. På kvällen såg vyn ut så här:

Vi hade en såå lyckad resa och NY kommer nog alltid ha en special place in my heart. Just nu är jag på lande med familjen, jag har lyckats sova bort det som fanns kvar av min jetlag och nu börjar det bli dags för mig att ta tag i mitt finska liv igen, uush...

No comments:

Post a Comment