Sunday, July 12, 2015

mini vacay

På torsdagen kom Lotta efter mig från Ekenäs, varifrån vi åkte vidare till Tia&Snutte's landeställe för att fira Tias födelsedag. Efter en stund började alla gäster rulla in och även Vicke & Iris:) Resten av dagen och kvällen åt vi god mat, drack och bara tog det lugnt. 

 delicious mini-pizza's alá Lotta

zucchini-sparris-korn sallad & sallad wraps med quinoa-veggie fyllning




 Tia är världens sötaste som hade fixat snacks på våra sängar, veggie-chips till mig & M&M's rockstar godis till Vicke hihi<3

hon gav mig även dessa kex som var TO DIE FOR 



På fredagen åkte vi via Fiskars antikdagar till Hangö.

Efter att dom här två var färdiga med deras nap så gick jag på Lottas aerial yoga timme. På kvällen badade vi bastu, grillade och åt en massa god mat plus jordgubbar med choko-, & lakritssås till efterrätt. Sen kollade jag och Vicke filmen Oculus som var sjukt creepy och bra! Nu är jag tillbaka i Ekenäs men har igen 3 dagars lov starting on tuesday.. 

No comments:

Post a Comment