Wednesday, July 22, 2015

penny

Igår chillade vi med Bettan en stund förrän det var dags för mig att åka till Vicke och ha myskväll. Här möttes jag genast av en superhappy Iris, bästa hunden<3 Malin skjutsade mig hit och de fortsatte sedan vidare för att kolla på Cowspiracy aka världens bästa film typ någonsin? Den handlar om hur mycket djur industrierna egentligen påverkar klimatet och jorden (ingen trigger warning för animal slaughter eller annat sånt som man oftast vill undvika att se) alltså verkligen SÅ bra film, se den om ni vill bli liite mer allmänbildade:) Men tillbaka till igårkväll, vi kollade 2 episoder av Penny Dreadful, en serie som Nici tjajat om i all evighet, och åt en massa snask. Jag är fortfarande sjuk så jag ska nog fortsätta ta det lugnt idag. 
Stackars Iris hatar att bli fotad medan jag älskar fota henne:)

No comments:

Post a Comment