Tuesday, August 25, 2015

cafe regatta


Idag träffade jag denna snygging, meningen var att vi skulle gå och åka med kayaker men det var så lång kö så vi sket i det och satte oss ner på cafe regattas terass istället. Jag kommer inte ens ihåg när vi setts senast så det satt mer än väl med en liten babbel-dejt! Som pricken på i:et mötte vi på hunden Poksu, men hon var inte ens the best part utan hennes human som var såå ljuvlig.  Det var en till påminnelse om att man alltid ska säga högt de positiva saker man tänker om någon, några snälla ord kan verkligen göra ens dag, oberoende om det är en främling i fråga eller inte:) Förutom den härliga kvinnan så träffade jag på en söt gubbe tidigare på dagen då jag satt vid Österstranden, han hade en massa att berätta om allt möjligt. Det finns så mycket snälla människor över allt bara man är öppen för det, #lawofattraction hehe..

Förövrigt så bor jag nu i Chobis lägenhet i Tapiola fram till torsdagen då jag åker till London. Vi har kört en liten apartment-swap och är lite lost i varandras hem haha. In other news var jag igår på min alldeles första Elixia timme sedan maj månad. Jag vet inte om jag borde skratta eller gråta till min kondition (30 minuter av Coreball har aldrig känts lika hemskt), men på positiva sidan så kan det ju bara bli bättre! 

No comments:

Post a Comment