Wednesday, August 19, 2015

Grani-Hangö-Lönnukka-Karis-Åbo-Pargas

Iförrgår åkte jag, Vicke & Iris till Hangö. Vi kom fram ganska sent så vi hann inte med något speciellt men nästa dag tog vi cyklarna och åkte omkring i Hangö, tour de hangö style..

Sedan låg vi på the fat boys i solen och lyssnade på Joe Rogans podcast och sånt. Senare åkte vi ännu vidare till Lönnukka via Ekenäs. Vi skulle hjälpa Tia&Snutte med att servera på deras kräftis-/dinner. Iris kusin Savannah var också på plats så mitt hjärta smalte som vanligt. Iris tyckte däremot inte hon var så söt haha! Just nu sitter jag på tåget från Karis till Åbo. Jag ska hänga på landet i några dagar och packa ihop mina grejer för nästa vecka åker jag till London för 3 dagar, men mer om det senare!

Medan vi väntade på mitt tåg så åt vi årets första amppari glassar. Iris gav dem 5/5 toasters! 

No comments:

Post a Comment