Monday, August 17, 2015

update

Fredag: sol, bad & lek med Iris i Mellsten 

på kvällen var det family dinner med Jaris släktingar, Lottas raw lasagne var bäst som alltid:


efteråt satt vi uppe i fler timmar och drack vin och snackade om allt mellan himmel&jord

pizza lauantai & Narinkkatori slushy


fudge heaven

Sedan mötte vi upp Dennis & jag köpte ett par skor. Mot kvällen åkte vi först till Jeppe och sedan fick vi skjuts till Sommaröarna till Chrisses fest. Sjukt bra kväll annars om man inte räknar med att jag mådde lite illa mot slutet hehe.. Igår mådde jag illa som en gorilla så jag låg hemma (/vickes mammas hem) med Iris och vilade. Detta fick vara en del av the hangover cure:

kvällsprommis med min partner in crime efter att vi nappat i några timmar:

Idag har vi varit på piknik (eller pihnik) i parken nära Vickes gamla hem.

lord have mercy vilket lyxmorgonmål, och nu syns inte ens Lottas gröna smoothie..!

No comments:

Post a Comment