Tuesday, September 15, 2015

Pure Foodin


Idag har jag haft en prima dag! Jag sov ut ordentligt, och cyklade sedan till Kirjakahvila dit Riina, Pinja och Chobi också kom efter en stund. Vi satte ute i solen och läste, sedan mötte jag upp mamma och lunchade i Pure Foodin på Eriksgatan. Om ni är i Åbo på lunchtid så GÅ DIT. Det var såå god salladsbuffé! Som pricken på i:et fick man ännu utöver buffén välja en “main dish” från listan och jag tog så klart falafel.. Det fanns även sojastrimlor som jag definitivt tänker testa nästa gång! Efter lunchen gick vi på stan och shoppade lite,  sedan åkte vi till mummi och fikade med kaffe & hemlagad lingon visp gröt. Jag vet att du mamma läser det här så tack för allt idag:) 
På kvällen gick jag ännu till gymmet för att träna med Riina, vi drog en riktig killer arm-workout och jag tränar typ aldrig mina armar så jag kommer lätt känna mig som kokt spaghetti i morgon. Jag är så fed up med mina svaga floppy arms så det ska bli intressant att se ifall jag lyckas få några resultat nu under hösten. 

No comments:

Post a Comment