Monday, September 7, 2015

shadow people

På lördagen åkte jag till landet för en natt, det var riktigt skönt att bara ta det lugnt, bada bastu, plocka äpplen, hälsa på getabockarna och lyssna på en massa podcasts. På söndagen var vi på husvisning och kollade på Cowspiracy. Mamsen och papsen gav också filmen alla tummarna upp!  Jag fick äran att tillreda båda kvällarnas middag och på lördagen åt vi spaghetti med kryddig tomatsås innehållande sparris, färsk chili-, basilika-, & persilja, körsbärstomater, lök, vitlök, krossade tomater, tomatpuré & en massa kryddor. 

Igår kväll kollade jag och Nici först Bridget Jones, varefter vi tyckte det var en strålande idé att se horror filmen Shadow People.. tips: kolla inte den just före läggdags då den handlar om att dö i sömnen:) Jag var uppe till klockan 04-05 på natten och Nici med haha.. Nu ska jag försöka ta en liten nap före min spanska lektion! 

No comments:

Post a Comment