Thursday, September 24, 2015

still fabulous

Ikväll var jag på filmvisningen av dokumentären Pels i Bokcafeét. Filmen handlade alltså om pälsindustrin, det var inget jag inte har sett förut så jag blev ju inte speciellt chockad. Undrar väll mest bara varför det i dagens läge ens är ett snack om saken om vi borde göra oss av med industrin, blir så matt.. Efteråt tog jag en prommis och pratade med Vicke, jag kom just hem till en massa party glatt folk som är hos oss och förfestar så nu är jag på prima humör igen! 


jag gillar inte alls att ta bilder på mig själv men nu var det någon slags selfiebug som bet mig i rumpan så det blev en liten fotosession. 
...eeeh Nici kom nyss in i rummet och garvade till att jag inte kollar rakt in i kameran, alltså ursäkta mig men jag visste inte ens att det var en thing?? haha

No comments:

Post a Comment