Tuesday, September 29, 2015

Today I’ve got a million tomorrow I don’t know


Ibland brukar jag gå ner till ån för att läsa eller bara sitta och lyssna på musik/poddar. Det var speciellt skönt idag då solen sken på fullt. Jag mår som bäst nära havet, och ån är ju ändå närmaste till det här i Åbo......  Jag har saknat Australien & Bali något så otroligt mycket på sistone, får se ifall det blir någon resa till vintern, BEHÖVER verkligen åka bort igen. Förra året köpte jag ju mina flygbiljetter till Bali för jag kände att det var typ livsviktigt för min hälsa, får se hur det blir det här året.. Det är ju ganska uppenbart att jag inte kommer bo länge i Finland efter mina studier, undrar vart jag kommer flytta..?? får väll bara vänta och se vart vägen leder, the world’s my oyster hihi.

No comments:

Post a Comment