Thursday, October 1, 2015

Baba

Imorse mötte jag upp Riina på gymmet och drog ett riktigt bra träningspass tillsammans. Bästa sättet att börja dagen på, hands down. Annars har jag gjort en massa mindre roliga grejer som att plugga, byka och betala räkningar. I morgon ska jag till tandläkaren, min visdomstand ska antingen rivas eller opereras bort. Jag kommer säkert ha svårt att tugga i några dygn efteråt så jag har laddat upp med en maaaassa bananer som jag ska göra bananglass och smoothies av. Så skönt att få det undanstökat äntligen, jag har haft problem med tandjäveln enda sedan New York..  Nu ska jag äta (jag måste store up for winter eller kanske rättare sagt the weekend haha) och sen ska vi kolla på skräckisen Babadook med Nici!


Jag höll på att ta selfies (för andra gången den här månaden, vad händer??) när en man cyklade förbi mig, när han la märke till mig och min lilla photo-sesh saktade han ner så pass mycket att han tänkte falla av cykeln, vi hade en creepy eye contact moment och i samma stund tog jag bilden ovan hahaha..... eeeh okej I guess you had to be there.. 

No comments:

Post a Comment